ELEMENT


Entries About Linkies BIASES FACEBOOK TWITTER FOLLOW DASHBOARD
The owner

Welcome to ELEMENT. Thank You for stepping by. Sweet 15 Years Old. Imma KPOPERS, [WARNING!!] KPOP HATERS ARE NOT ALLOWED. ~~~ Leave your footrints please. Thanks btw :)
Tagbord

Exchange Link open
Anti-Kpop Need To Get Out"
Harsh Words Are not Allowed

Old Entries



Credits


Basecode/Template : AtinTory .
Editor : Leya Yeolly
Images : WeHeartIt
music : irondj
Header : BaekYeol
Contest Blog Paling Ohsem By Norfaiez Mars


hye..... ari ni ifah nak join satu kontes.. let's join together!





1) Wajib follow blog Faiz. Lagi satu, jika tak follow blog Faiz, automatik penyertaan anda tidak akan diterima. Mesti warganegara Malaysia, perempuan atau lelaki. Wajib add facebook Faiz, follow twitter Faiz (Untuk yang ada twitter sahaja) dan likefanpage Faiz untuk apa-apa pemberitahuan. Terjah sini dan sini kalau nak join contest ni.

2) Wajib follow blog dan like fanpage sponsor. Senarai hadiah dan sponsor di sini.

3) Wajib letak banner berlink sebagai entry di blog anda, ambil banner di sini. Tag tiga blogger yang anda mahu, pastikan tiga blogger tersebut tahu. 
4) Tarikh bermula ialah 15/3/2012 sehingga 28/4/2012. Sebarang link contest selepas tarikh tutup tidak akan diterima. Contest ini akan dibatalkan jika kurang daripada 50 penyertaan.

5) Contest ini mempunyai dua juri/hakim iaitu Faiz dan Aznie. Faiz dan Aznie akan menilai blog anda dari segi kekemasan seperti header, blog tidak terlalu berat dan tidak bersepah. Harap anda semua dapat beri kerjasama. Blog anda harus mengikut tema yang Faiz tetapkan.

6) Selesai semua syarat di atas, postkan link entry anda di ruang komen, Cbox tidak diterima. Boleh lihat senarai peserta di sini.

 ifah tag
daya
min
budak N